Monday, June 6

Alhamdulillah rezeki...

Anak-anak aku memang suka bangat minum Bubble Tea. Pantang pergi Econsave, memang konfem itulah benda yang diorang akan mintak sebelum troli itu ditolak keluar dari Econsave. Chocolate Ice Blend dan Green Apple Ice Blend, taste anak-anak aku. Aku? Biasanya aku pilih antara Chocolate Milk Tea atau Oreo Mint.

Hasil 'kerajinan' aku membeli bubble tea di Green Apple (air jelly kata anak-anak aku)..

Dapatlah rezeki masa cabutan bertuah pada 1/6/2011 yang lalu...

Aku tak pergi pun masa cabutan bertuah tu, sebab :

1. Aku tak ingat

2. Aku tak kisah sangat, sebab aku saaaaangat la jarang kena cabutan bertuah.. huhu~

Al-kisahnya....

Green Apple nie tempat favourite aku untuk pergi beli bubble tea... Dia lebih kurang je macam Cool Blog tu. Aku suka sebab kat Econsave Daiman Jaya nie, orang yang jaga kiosk Green Apple nie friendly sangat~~ Sayangg Kak Zie :D

So, diorang ada laa anjurkan satu contest nie. Biasanya, bila kita pegi Green Apple, kita akan dapat satu kad macam ni :


Setiap kali kita beli secawan, kita akan dapat satu cop. Sampai la cukup 10 cop, kita akan dapat satu cawan F.O.C. Tapi disebabkan promotion khas untuk cabutan bertuah nie, bila kita cukup 10 cop, bukan saja kita dapat 1 cawan F.O.C, malahan juga melayakkan kita untuk cabutan bertuah.



Dan hadiahnya??



Jeng jeng jeng........

Ala, biasa je. Tapi Alhamdulillah, sebab aku belum beli-beli lagi benda nie lepas yang aku beli dulu rosak kena banjir. Boleh on, tapi bendanya tak nak gerak.... Huhu~







Alhamdulillah, rezeki... :D Hepi, hepi!!

















3 comments:

::alifdalmim:: said...

berdebar2 nk skrol mouse ke bawah nk tgk hadiah dia apa..ttba mouse 'hang' plk..tp tgk hadiah dia..mengancam..!!

p.s: sama la kita, dikalangan manusia2 yg jarang bertuah smsa cabutan bertuah...haha

zUeNayRaH said...

bestnye kak yong..haha.. ;)

Yong Zahura said...

cikgu adam : hehe.. alhamdulillah.... haha, mouse tu sengaja nak menambahkan nervous tu.. haha! itu la, kadang2 cabutan bertuah kat sekolah mmg tak pernah tunggu, tau sangat mmg tak dapat :)

Zue : hehe... best woo.. sbb jarang menang, kan?