Friday, April 10

.. (^_^') ..

Aku tengah gabra menunggu...

Hari nie merupakan hari terakhir untuk pihak sekolah aku menghantar pendaftaran SPM secara online...

tapi kecoh betul laa budak2 Form 5 tahun nie...

Masuk sekolah tak bagitau aku dulu.. Last minute baru dapat detect ada budak baru. Pastu plak sekolah lamanya belum daftarkan dia, tak cakap dengan aku... Nasib baik sempat gaks aku daftarkan dia, kalau tak saja-saja je jadi calon cicir...

Corrections dah settle, budak-budak yang nak drop subject pun aku dah update... Harap-harap tak ada lagi laa sebarang masalah selepas aku send hari nie...


[Itu pasal dalam title tu aku berpeluh... Hehehe...]

"Ya Allah, berkatilah pekerjaan dan tugasanku ini..
Sesungguhnya aku telah pun berusaha sedaya upaya
untuk melakukan yang terbaik, namun segalanya adalah dengan izinMu jua.
Jauhkanlah aku dari dugaanMu yang tidak mampu aku tanggung,
namun ujilah aku agar aku sentiasa mengingatiMu ya Allah..."

No comments: