Wednesday, October 28

Cintaku bukan di atas kertas, Cintaku dalam blog, weh!! Pergh, dahsyat siot...

Aku sangat sayang lelaki ini
(sila rujuk gambar di bawah)





Dan aku amat suka lagu ini...
(sila rujuk lirik di bawah)



Seumur Hidup

Bermula dengan senyuman
Menjadi daya tarikan
Lalu hati memaksa mendekati dirinya
Sedikit demi sedikit aku semakin tertarik
Hinggalah tanpa sedar
Aku dalam kawalannya

Diri ini dah tak bisa lari
Diberkas untuk dihadapkan ke mahkamah cinta

Yang Arif izinkanku membuat pengakuan
Bersalah ke atas semua tuduhan yang disabitkan
Tak guna peguambela
Kerana cukup nyata ku jatuh cinta dengan niat
Maka hukumlah ku
Bersamanya seumur hidup...

Aku rela dipenjara di dalam sangkar hatinya
Biar seribu tahun pun rasanya tak cukup
Setelah lama mencari pasangan di sanubari
Kini sudah terjumpa, dan dialah orangnya

Jadi, aku tujukan lagu itu kepada lelaki tersebut...
Dengan ucapan "Jangan notti-notti ye sayang? Hehe..."
I know what u did last summer. Haha!!


"You took my heart away..."

No comments: