Thursday, June 21

Tunggu entry Ancasa part 2 ke? Huahahaha~

Konon-konon nak update cerita Ancasa la... Sebab adik aku dah bawak gambar-gambar terkumpul dalam kamera yang ada masa tu.

Tadi berkobar-kobar. Pastu bila teringat hari ni takde Masterchef Selebriti, terus tak berkobar plak nak hapdet *apa kena-mengena??*

Mata dah mengantuk. Ummi aku plak khusyuk melayan cerita Korea di TV dan FB di iPad. Pergh, multitasking betul ummi aku tuh. Aku dengar korea gaduh-gaduh ni, mula laa mata aku berattt aje.

Esok je la eh haku hapdet.

Tu pun nak bagitau. Hahahaha...

Eh, sukati la. Blog aku.

Suka, baca. Tak suka, tekan X kat atas hujung kanan sana. Apa ada hal?

Aku bukan gila nak cari follower. Sebab ini jurnal hidup aku. Untuk kenangan, peringatan, dan panduan aku di masa depan. So, kalau orang nak baca, baca. Nak follow, aku suka. TAPI, mati hidup balik aku takkan suruh orang follow aku.

Konsep "I follow you, you follow me back" is really annoying, actually.

Jangan paksa orang follow blog kita. Biar diorang datang untuk baca dengan sendiri. Selagi isi berkualiti, dan kau bercerita setulus hati, akan ada orang singgah.

Biarlah diam-diam pun. Aku appreciate aje silent reader aku.

Anon comments?? Aku pun tak kisah. Sebab takdelah sarcastic sangat kott entry aku. Pada yang terasa, itu sebab dia ada makan cili la. Dan aku memang sengaja buat entry terasa tu untuk seorang je. Aku kenal orang tu plak tu. SO, harusnya, dia aje kot yang terasa. Yang lain jangan penat-penat terasa sekali, wokeh?

Eh, tadi kata mengantuk. Apsal panjang pulak bebel ko nie?

Patut arr. Ummi aku dah ubah channel dari 393 ke 814 rupanya. Korea ke tennis.

Patut mata aku segar balik pun.

Tapi, entry Ancasa tetap haku tunda jugak.... Huahahahaha~~~~~~~


Nah, aku bagi satu teaser kat korang eh?? Cerita tunggu je esok-esok.








No comments: