Thursday, March 5

.. Backdated event 2 ..


26 Februari yang lalu, genaplah usiaku 28 tahun... Cepat sungguh masa berlalu.. Moga-moga pertambahan usiaku sejajar dengan bertambahnya amalanku, InsyaAllah...


Elok plak pada tarikh tu, aku ditugaskan untuk membawa 4 orang pelajar terpilih ke Seminar Pecutan Kognitif Sains SPM di SMK Air Tawar. Penceramah adalah Tuan Haji Hamzah, Guru Cemerlang Sains dari Terengganu. Tengah khusyuk mendengar ceramah, aku dapat call dari Kak Zuriati, memberitahu yang anak2 muridku nak wat surprise bawak kek ke bilik guru, tapi cari punya cari, aku tak ada. Huahuahua~ Kesian diorang. Lepas tu, si Widia call, and terpaksalah aku beritahu yang seminar hari tu sampai kul 4 ptg. Tak dapatlah aku balik makan kek...


Keesokannya hari, masa rehat anak-anak muridku itu pun datang dengan kek yang siap berlilin.. Rasanya, adalah dalam 10 org, Widia, Izzati, Aika, Atikah, Hidayah, Elias, Hafiz, Faiz.... Anyway, thanks anak-anakku sayang... Susah payah kalian akan sentiasa cikgu ingati...


No comments: