Sunday, October 30

Bila rumah ada Princess dgn Ben 10 :D

Ish ish ish budak-budak ni.. Ye ye je aku beli cadar princess la, ben 10 la, dengan harapan diorang senang nak tido kat bilik sendiri. Last-last tido kat luar jugak... Huhu~

Jenuh jugak aku meround bandar Kota Tinggi nak cari cadar yang budak-budak nie nak. Baru je berura-ura nak ke Jusco Tebrau, tapi blom sempat aku set masa, aku pun terfikir. Apa kess nak jalan jauh-jauh.. Online sajalah...

So, lepas penat blog surfing, akhirnya aku jumpa jugak cadar-cadar yang aku berkenan dekat SINI. Bagus servis dia, siap dapat free stokin Ben 10 lagi. Agak-agak, siapa yang dapat stokin tu? Kikikii....

Tidur kat luar sekejap je, nak bagi lena.. Dah lena, abah diorang pun angkat la masuk bilik. Tu pun, ada jugak kes bangun pagi ada orang tidur kat sebelah or antara aku dengan suami aku. Kerap kali kakak. Kadang-kadang Zikri. Selalunya, dua-dua sekali. Hehe...

Tengok, kakak dah tidur. Esok kan school. Tapi Zikri tengah dok layan Masterchef Malaysia lagi... Huhu~


Dah ngantuk dah sebenarnya.. Tapi nak gak lawan mata tu... Saja je ko kan, dik?



Eceh, tengok kamera jugak tu. Hehe. Bila suruh tido, jawapan dia, "Tak nak.. Nak tunggu abah balik exercise."
Suami aku keluar pergi training Tai-Chi. Bulan 11 ni dia ada tournament..



Tengok, lena dah ha anak dara... Baju pun princess... Semua barang-barang dia nak princess la senang ceritanya... Huhu~

Dah, aku nak tido jugak. Lepas seminggu cuti sempena Deepavali, aku tak tau la nak kata apa nak kena bangun pagi-pagi pastu takleh tido balik... Aduii, malasnya.. Ciss, mengalahkan anak dara aku nie plak. Dia okay je pegi sekolah. Keh keh keh....



No comments: