Friday, October 28

Sebelum keluar yang baru, tengok dulu yang lama-lama... hahaha~

Memang mengimbau kenangan habis laa bila tengok gambar-gambar ni semua. Macam baru je aku lahirkan Zikri. Macam baru je aku rasa boleh tidur malam tak payah bangun menyusu.. Huhu~ Macam baru je adik aku cuti sem temankan aku bila dah dekat nak bersalin. Tengok-tengok, dia dah ada anak sendiri dah pun... Haha... Cepat sungguh masa berlalu...

Tup-tup lagi lebih kurang 6 bulan, dah nak kena ready semula untuk semua benda tu balik.. Huhu, kena BF, berpantang (takk sukaaa~) dan yang paling konfius, macam mana nak handle tiga orang tu seorang diri. Dulu-dulu bolehlah aku balik pantang rumah Ummi dua bulan straight. Sekarang Eizzah dah sekolah, takkan nak suruh dia ponteng sampai dua bulan kot? Amboi amboi amboi.... Seronok la dia. Tak bole, tak bole... Haha.. aku redha je la, dan cuba buat sebaik mungkin..



Tengok.. Tembam kan beliau masa kecik? Hehe... Tak sangka sekarang kurus, tak berapa nak makan punn...




Kakak.. Maintain comel.. Tapi cengeng sama je dulu dan sekarang...




Dua gambar pose dengan atuk... Eh, ada gak gambar kenangan dengan sofa lama nie rupanya.. Ehehe...

Kakak melaburkan duit abahnya dalam 'aik-aik'.. Ntah, diorang panggil main 'aik-aik', nak buek camno...



Hoh? Apsal terkejut? Ni muka surprise tengok flash kamera atuk lepas mandi... Tu ha, habis basah baju Nema (nak panggil Grandma, terpelat jadi Nema.. uhuhu~) mandikan ko, dikk~


Okeh, tangan kena ready, baru bleh action...

Ketuk kakak!! Ehehe... Eh, tadi bukan ke tangan satu lagi yang ready? Konfius, konfius...

Apa laa yang diorang tengok tu....



Kakak nie, tengok la kamera.. Tengok saya buat apa?


Kakak nie, dari tadi mulut pot pet pot pet... Bila laa nak diam??


Ooo, banyak bunyik ye? Tutup hidung adik!! Hahahahahahahahaha.........


Woh, ni yang marah nie. Nasib baik saya pakai baju merah. Kalau saya pakai baju hijau? Jadi Incredible Hulk la sayaa~


Okaylah dik, penat arr... Baring sambil bergambar, jom?






Semoga membesar dengan baik dan sempurna dikelilingi keluarga yang bahagia dan harmoni, dan menjadi anak-anak yang soleh dan solehah... Aminn~


4 comments:

Farah Azurah said...

cikgu,fara doakn cikgu selmat melahirkan baby yang akan datang ni nanti. :)

Yong Zahura said...

Thanks ye Fara? Aminn~

aizuemi said...

demoknye zikri atas beskal tuu... hehehhe...

Yong Zahura said...

kan ngah kan?? gemuk la dia kecik2.. skrg kurus je :)