Tuesday, June 2

..Aik, ada lagi?? ..

Byknya entry kali nie?
dah byk kali tunda, mmg byk event laa tak citer..
yang korang kalut naper?
inikan 'go'blog aku
suka aku laa brp byk pon nak letak, kan?kan?kan?




antara event yg telah berlaku laamaaa dahulu,

ntah nape ntah, bebudak 4UKM ini berjaya membodeks aku untuk membelanja mereka KFC.
takpe... aku kan seorang che gu yang baik... ahaks~ dari kiri, fathi yg tengah merenung masa depan, halimi yg wayar tgh terlebih karan, syukhaimi yg kontrol pose, dan farid yang tak kontrol pose... ntah hapa2 laa korang neyh.

lagi....




peserta2 Persembahan Topik Sains sempena minggu Sains dan Math sekolah aku.. Aku handle bhgn nie dgn kak Normala. Ada 4 team sains tulen dan 2 team sains teras. lepas present, apa lagi, bergambar laa!!! say cheeeeeeesy wedges!!




Serious... I enjoy being a teacher!!!

No comments: