Friday, June 12

..Tag oleh Zulaika..

Tak pasal2 kono tag laa plaks...
Takpe, kita enjoy~


1.Apa perasaan anda sekarang?Seronok!! Pergi dating dgn suami tercinta (berdua je tau), dapat beli hadiah birthday Ummi,
and yang utama, dapat SMS dari Fedtri (MHI-TV3). Dia nampak kitorang kat area
Masjid India tadi.. Haha~
2. Saya nak makan?
teringin sangat2 nak makan Pizza Pah... Orang yg tertentu jer yang tau nie...
3. Saya x suka?
banyak benda.. paling utama, disalahkan atas kesalahan yang saya tak buat... nyampah tau...
4. Impian saya?
Hmm... ada satu impian yang saya rasa amat mustahil untuk didapati sekarang... Biarlah rahsia~
5. Haiwan yang saya x suka?

saya tak suka semua haiwan.. huhu~ sbb tu laa ayahku pernah berkata
"macam mana laa ko jadi cikgu Bio kalau takut binatang?" Takpe, Kak Yong sayang tumbuh-tumbuhan... Hehe~
6. Saya harapkan?
untuk masa terdekat nie, saya harapkan suami saya yang tersayang dapat membuat keputusan
yang terbaik dalam menentukan hala tuju kerjayanya. All the best, sayang!
7. Jika saya boleh putarkan masa?
saya nak ready betul2 untuk menghadapi banjir 2007. so, kalau saya sempat larikan kereta saya itu,
taklah banyak sangat menanggung kos membaikinya...
8. Saya pada 10 tahun akan datang?
semoga amalan saya dah berlipat kali ganda berbanding sekarang, hutang piutang bank pun dah dilangsaikan,
pulangan insurans2 saya pun dah dapat, dan maybe dah naik DG44 kot... haha~
9. Handphone saya adalah sebuah?
gadget yang banyak membantu dalam hidupan seharian saya...
10. Saya pernah bercenta sebanyak?
serius? 2.5 kali (hmm... ~.~)
main2? banyakkkk.... haha!
11. Saya suka pada?
banyak perkara.. paling utama, kegembiraan kerana nikmat kurniaan Allah...
12. Kawan-kawan saya...?
adalah mereka yang berada di sisi saya tatkala saya memerlukan mereka..
tapi ada jugak yang AMAT menyakitkan hati saya (u know who u are)
13. Pernah dikhianati?
pernah sangat2.. tapi pengalaman itulah mengajar erti kepercayaan...
mekasih laa sbb khianati saya...
14. Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
insaflah.. takut2 kalau Allah balas terus kat dunia nie, tak tertanggung nanti...


Senaraikan 8 orang untuk di tagNgah (wargh kah kah kah)Qusam (demam pon leh wat tag, kan??) Zaem Hayes (jgn nak mengelak, aku tak guna nama Matt kali nie)Najat
Yie (bleh laa.. blog hang pon dah nak mereput dah tuh)
[tak cukup lapan, leh?? Kurang senarai laa]

No comments: