Tuesday, June 2

.. Menyepi?? ..

Rasa-rasa macam aku menyepi ker??

Sebab kes bos suamiku yang bangang nak mampus tuh ker?? Oh, tidak... Aku takkan menyepikan hidupku pasal haji tua kutuk nak mampus tak sedar diri dgn bini nya yang sengal dan perasan bagus tuh... Tak kuasa aku...


Tapi memang aku menyepi..
Nape ek???
Tadaa~


Biasa laa... buat soalan, print soalan, hantar riso, dah siap, bawak balik, stapler soalan, susun, buat tali pinggang, pastu bawak balik ke sekolah, budak jawab peksa, kutip balik, bawak balik umah, tanda, bagi markah, nanti nak serah pada guru tingkatan dan seterusnya......

Memetik kata seorang sahabat yang amat disayangi [dia tau siapa dia...] "tugas kita kan mulia, didik anak bangsa, TAPI diorang yang tak berapa nak dididik".. Ya, aku setuju!!

Aku nak settlekan semua tugas aku dulu, baru nak balik bersantai di Serdang. Yeah!! Serdang!! Tunggu kepulangan kami!! Yeehaa!!

No comments: