Wednesday, June 3

.. Mari lihat gambar!! ..

Suami takde, gi uruskan bisnes...
Teman tersayang takleh nak ber sms plak, sbb henpon dia rosak. Maklumlah dia rajin sangat mendaftarkan henponnya masuk kursus renang... hehe...

So, aku nak share gambar2 anak-anakku, diriku, suamiku dan ummi ayahku tersayang je laa... walaupun tak terkini, tapi dpt gak wat menghilangkan boring...

Zikri kan, kalu kita nak amek gambar dia, suka wat muka heran...
Aku pon naik heran nape...


Eizzah Nur, kalau bab posing, memang konpem nak punya...


Susah sgt nak amek gambar berdua nie.. Bila Zikri tgk kamera, Eizzah Nur tak tgk..
Bila Eizzah tgk kamera, Zikri plak tak tgk.. Aaarrgghhhhh!!!
(Kan aku dah cakap, Zikri suka wat muka heran..)


Tiga orang tersayang dalam hidup aku. My life is meaningful because of you...


Ummi, ayah n Zikri masa makan kat Kota Tinggi. Ntah hapa ntah nama kedai tuh..
Lupa, tapi kat bulatan Tmn Kota Jaya tu laa....


Me and my hubby kat A Famosa masa family day RISDA

1 comment:

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

kak yong...ramai nyer sedara mara yg kecik2 ni ayie tak jumpa lagi..bila nk balik kg?