Tuesday, August 18

Bukan suka-suka

Ini...
Untuk yang memahami.
Jika masih menyinggah. Di sini.


Kekasih Gelapku

Ku mencintaimu lebih dari apa pun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku

Ku tahu ku takkan selalu ada untukmu
Di saat engkau merindukan diriku
Ku tahu ku takkan bisa memberikanmu waktu
Yang panjang dalam hidupku

Yakinlah bahawa engkau adalah cintaku
Yang kucari selama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku
Ku mencintaimu lebih dari apa pun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku

Saya yakin betul, saya kunci lirik ini!!!!

4 comments:

syukur said...

Mak aii...lirik tangkap syahdu tak ingat punya.hehe...

Yong Zahura said...

Lirik lagu ini untuk yang berkenaan sahaja, ok?

Orang yang berkenaan tu je la yang faham...

Yang lain tak faham punya...

aizuemi said...

ha'ah.. aku tak paham.. so aku tak komen pape pun kat entry ni.. kan kan kan?

Yong Zahura said...

Ha'ah ngah, ko tak komen kan?
Aku pun tak komen jugak...