Tuesday, August 18

Silalah Tengok..

Disebabkan begitu banyak permintaan di dalam message box Friendster ku, so aku bagi la apa yang korang nak tu dekat sini. Malas nak upload dalam Friendster. Nanti apa yang dah sedia lambat tu akan menjadi makin bertambah lambat lagi.

Untuk gambar-gambar yang korang nak tengok tu, TENGOK KAT SINI

Kalau tak dapat, maklumkan semula, ya??

Dan, permintaan untuk gambar-gambar terkini Eizzah Nur Harris dan Eizz Zikri Harris pula, aku syorkan korang tunggu gambar raya je la, yek? Ingat tahun nie nak buat fotografi grand punya untuk raya. Ada adik bukak syarikat fotografi, so sebagai kakak yang kaki buli (hehe~) mestilah akan menggunakan segala sumber semaksima mungkin, kan? Aku akan bodek sampai aku dapat family outdoor photography for FREE! Boleh Matt?? Jawapan "tidak boleh" tidak bererti aku tak dapat. Aku kan sangat bersungguh-sungguh orangnya! Haha!!

Baiklah. Mari menyambung memasukkan markah PeKA Sains Teras pula.

Puan Nur Zahura Harris Abidin binti Zainal Abidin, Gambatte Kudasai!!
Hait!!

No comments: